SDS Precision Jarrutestauslaite

Pyydä tarjous
Tilaustuote
Tuotenumero
SDS Jarrutesteri HYA

SDS Precision jarrudynamometri on suunniteltu ja valmistettu Norjassa. Lähtökohtana pohjoisiin oloihin sopiva nopea, kestävä ja varmatoiminen laite.  Kevyelle ja raskaalle kalustolle 20 000 kg. Jarrutesteri on saatavana vaakajärjestelmällä tai ilman, hydraulisella kuorman simulointilaitteella SDS sarjaan kuuluu lisäksi akseliravistin, painelähettimet ja savutusmittausyksikkö. Kaikki komponentit voidaan toimittaa kokonaisuutena tai yksittäisinä laitteina.

Suojatulla tablettietokoneella etäohjattavaa ohjelmisto voidaan käyttää jarrutestauksessa, renkaan uramittauksessa, pakokaasuanalyysissä, piirturimittauksissa ja
OBD II diagnostiikkamittauksissa.

Täyttää ISO 21069 jarrutestausstandardinvaatimukset

SDS Precision jarrudynamometri on suunniteltu ja valmistettu Norjassa. Lähtökohtana pohjoisiin oloihin sopiva nopea, kestävä ja varmatoiminen laite.  Kevyelle ja raskaalle kalustolle 20 000 kg. Jarrutesteri on saatavana vaakajärjestelmällä tai ilman, hydraulisella kuorman simulointilaitteella SDS sarjaan kuuluu lisäksi akseliravistin, painelähettimet ja savutusmittausyksikkö. Kaikki komponentit voidaan toimittaa kokonaisuutena tai yksittäisinä laitteina.

Suojatulla tablettietokoneella etäohjattavaa ohjelmisto voidaan käyttää jarrutestauksessa, renkaan uramittauksessa, pakokaasuanalyysissä, piirturimittauksissa ja
OBD II diagnostiikkamittauksissa.

Tekniset tiedot:

  • NORD Gear-moottori 11 tai 15 kW
  • Mekaaninen jarru maksimi 25 kN
  • Maksimi akselimassa 20 tonnia
  • Voimansiirto tuplaketjulla
  • Käyttövoima 380V - 3 vaihe
  • Rullat terästä 231 mm–8x8 mm
  • Keskirulla 70 mm
  • Voidaan valmistaa myös asiakkaan mittoihin
  • Telastossa ei elektroniikkaa
  • Kansilevyn alla olevan liitäntäkotelon suojausluokka IP 68
  • Punnitus- ja painotunnistimet identtiset
  • Punnitustunnistin 120 mm pohjan yläpuolella koteloinnin sisällä

Jarrutestaus:

  • Kestävät teräsrullat Pohjoismaisiin oloihin
  • Raskaan kaluston jarrutesteri, akselimassa aina 20 tonniin asti
  • Hydraulinen nosto kuorman simulointiin aina 12 tonnin kuormaan asti
  • Rullastot vaa’alla tai ilman
  • Kokonaan galvanoitu rakenne
  • 11kW tai 15Kw moottori
  • Täyttää ISO 21069 jarrutestausstandardinvaatimukset.

Kuorman simulointi:

  • Nostosylinteri ja vääntötanko takaavat maksimaalisen jäykkyyden
  • Telastossa ei ole hydrauliventtiileitä, ne on asennettu kotelon ulkopuolelle
  • Helppo pitää puhtaana. Koko telasto voidaan nostaa ylös kaasujousen avulla, vain runko jää lattiatasoon

Renkaan kulutuspintojen mittaus:

  • Yhden akselin kulutuspintojen mittaus viidessä sekunnissa
  • Mittaukset kymmenen mikrometrin tarkkuudella
  • Suoja likaantumista vastaan

Välystesteri:

  • Levyjen liikkeet ovat nopeita ja voimakkaita (130 mm/s)
  • Liikkeet 16 eri suuntaan, 150 mm liikkeenpituus
  • Levyjä käytetään 6kW hydraulimoottorilla
  • Levyt ovat pinnoitettu epoksilla kitkan maksimoimiseksi
  • Levyjen automaattinen keskitys testin lopuksi
  • Sisäänrakennetut automaattiset testijaksot
  • Hidas ja nopea testausnopeus

Välystesterin ohjain:

  • Kaikkia levyjen toimintoja ohjataan SDS ohjaimella
  • Sisältää voimakkaan LED tarkastusvalon
  • Sisäänrakennettu kamera

Painelähettimet:

  • Langaton paineen mittaus
  • Pieni ja kompakti anturin kotelo (kotelon koko 72x42x37 mm)
  • 868.0 MHz radiotaajuusanturi, jossa puhdas signaali ja hyvä kantavuus
  • Pieni virrankulutus takaa pitkän akunkeston
  • Rakenne on suunniteltu kestämään mekaanista rasitusta ja kolhuja
  • Jopa 50Hz mittaustaajuus
  • Helppo huollettavuus
  • Soveltuu maastokäyttöön, maatalouteen ja muuhun teollisuuskäyttöön
  • Yhteensopiva muiden markkinoilla olevien jarrutestereiden kanssa

Diesel pakokaasuanalysaattori:

  • Diesel pakokaasuanalysaattori on rakenteeltaan kompakti ja mittaa suurella resoluutiolla käyttäen Bluetooth yhteyttä
  • Varustettu mikroprosessoriohjatulla lämmitysjärjestelmällä jolla pidetään savukammion lämpötila stabiilina
  • Järjestelmä estää kondensaation muodostumisen savukammioon ja varmistaa mitattavien kaasujen pyörteilyn
  • Pyörintänopeusmittaus OBD II diagnostiikkatyökalulla

SDS Ohjelmisto:

  • Helppokäyttöinen ja monikielinen ohjelmisto suojatussa tablettitietokoneessa
  • Samaa ohjelmistoa voidaan käyttää jarrutestauksessa, renkaan uramittauksessa, pakokaasuanalyysissä, piirturimittauksissa ja OBD II diagnostiikkamittauksissa



Kirjoita tuotearvostelu
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä ja Kirjaudu sisään tai Luo tili
Kirjoita tuotearvostelu
Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa arvosteluja. Ole hyvä ja Kirjaudu sisään tai Luo tili